A "Fiatalság" átértelmezése a kirakatban

2016/05/17

A Max City Lakberendezési Áruház idén májusban ismét meghirdette kreatív kirakatversenyét, melyen az Óbudai Egyetem RKK III. évfolyamos ITF-es hallgatóinak 5 fős csapata is részt vett.

A "Fiatalság" átértelmezése a kirakatban

A "Design kiállítás és vásár a MaxCityben" rangos eseményén Pápai Nóra, Márton Lilla, Baraksó Alexandra, Kontra Lilla és Turbucz Erika III. helyezést értek el a látványos, minimalista stílusban berendezett kirakatukkal!

A téma Paolo Sorrentino ’Youth’ című filmje volt, melyet régi emlékekkel tapétázott  fal és ultramodern  berendezés kontrasztjára épülő enteriőrrel idéztek meg a hallgatók. A középpontban Pápai Nóra két hófehér, textilmanipulációval készített hattyúja jelent meg, a szép és a szerelem jelképeként.

A kirakatverseny során egy 20 nm alapterületű enteriőrt kellett berendezniük a csapatoknak, melynek aljzata betonozott, 3 oldalfala glettelt és fehérre festett gipszkarton volt. Ezt a teret festették és rendezték be, egyéni koncepcióik alapján a versenyzők, majd a témájukhoz megfelelő bútorokat és kiegészítő tárgyakat az áruház neves design márkaboltjaiból válogatták össze. Hasznos tapasztalat volt, hisz a legújabb fejlesztésű és igen magas minőségű berendezésekkel és tárgyakkal ismerkedhettek meg. Az IDdesign, a BoConcept, a Baltex Home, a Desidea csak néhány név azon híres cégek közül, akik támogatói voltak a Kreatív kirakatversenynek.

A filmmel kapcsolatban felmerült gondolatébresztő szlogen felkerült az egyik falra is: Life isn’t about finding yourself, life is about creating yourself!

Gratulálunk!

Dr. Kisfaludy Márta, Papp-Vid Dóra DLA